O jee, wat vervelend! Neem contact op met ons ASI Document Management serviceteam om uw storing te melden zodat wij dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen.

Check onze Q&A lijst om te kijken of uw vraag er tussen staat. Wellicht is uw vraag binnen enkele seconden opgelost als deze al voorkomt in onze Q&A lijst.

Bel of mail naar 024-7508428 om zo snel mogelijk weer een nieuwe voorraad in huis te hebben. Geef bij het bellen of mailen door om welk type printer het gaat of welk serienummer uw machine heeft.

Storing melden of service nodig? Bel 024-7508428 of mail naar service@asi-consultants.nl

De service van ASI Document Management

Een zakelijke printer of kopieermachine leveren zonder goede service te bieden is als een voetbalwedstrijd zonder bal: daar scoor je geen punten mee. U moet ervan verzekerd zijn dat u altijd de goede machine en software heeft, dat er voldoende toner in huis is en dat wij altijd voor u klaar staan om uw vragen te beantwoorden. Dit is gewoon de service die wij bij een langdurige samenwerking vanzelfsprekend vinden en die u verdient.

Snel & Vriendelijk

Wie support nodig heeft, een storing wil melden of een handleiding zoekt moet snel en vriendelijk geholpen worden. Daar is het ASI-serviceteam voor. Het doel? Ervoor zorgen dat u uw werk goed kunt doen dankzij de printers, kopieermachines en multifunctionals van ASI Document Management.

Het voordeel van leasen

Het voordeel van het leasen bij ASI Document Management is dat u altijd ons serviceteam kunt bellen of mailen. U kunt ook onze Q&A vragenlijst even doornemen om te kijken of uw vraag er al bij staat. ASI Document Management is er om het huren van een printer, multifunctional of kopieermachine gemakkelijker te maken, dus service heeft onze topprioriteit. Wij zijn er voor u.

Veelgestelde vragen

Veel voorkomende problemen zijn vaak eenvoudig op te lossen. Klik hieronder op de meest gestelde vragen om te zien hoe u storing wellicht zelf kunt verhelpen.

Continue papierstoring
OORZAAK:
Papierlade schuifjes staan te ver open. Papierdikte klopt niet met de instellingen. Papier ligt niet goed in de lade. Papierrollen zijn versleten. Vuile sensoren.

OPLOSSING:
Papier opnieuw plaatsen. Schuifjes opnieuw aanschuiven. Papierladeinstellingen aanpassen met bijvoorbeeld type dik 1.

Fax verstuurt/ontvangt geen faxen meer
OORZAAK:
Telefoonaansluiting of kabel defect, landcode, snelheid of ecm mode klopt niet.

OPLOSSING:
Naar fax bellen. Controleren of faxlijn in lineaansluiting zit. 2e lijns support bellen.

Machine geeft aan plaats formaat xx
OORZAAK:
De printopdracht is gestuurd in een ander papierformaat dan dat de machine in de lades heeft liggen.

OPLOSSING:
Printinstelling en documenteigenschappen controleren. De documenteigenschappen zijn leidend en negeren de printerinstellingen.

Machine kan niet meer printen
OORZAAK:
Netwerkaansluiting is defect. Printopdracht blijft hangen in wachtrij. Server spooler blijft hangen. Netwerkinstellingen op machine zijn gewijzigd.

OPLOSSING:
Door eigen ICT-afdeling de instellingen laten nalopen eventueel met ondersteuning van 2e lijns support.

Machine kan niet meer scannen
OORZAAK:
Mailserveradres of netwerk is mogelijk veranderd.

OPLOSSING:
Door eigen ICT-afdeling netwerksettings zoals smtp server, dns en gateway laten controleren evt met ondersteuning van 2e lijns support.

Machine print niet meer
OORZAAK:
Staat een opdracht vast in de wachtrij.

OPLOSSING:
Laat de systeembeheerder de vastgelopen opdracht verwijderen.

Machine stinkt
OORZAAK:
Kan vochtig papier zijn.

OPLOSSING:
Leg een nieuw pak papier in de lade en draai de opdracht opnieuw.

Papierstoring adf
OORZAAK:
Formaat detectie probleem door vuile sensoren. Adf feed versleten. Doorvoerrollen vervuild. Stuk papier zit vast.

OPLOSSING:
Sensoren schoonblazen. Controleren of er ergens papier vastzit. Anders monteur inplannen.

Toner laat los van papier
OORZAAK:
Verkeerd ingestelde papierdikte.

OPLOSSING:
Stel de machine in op dikker papier.

Zwarte strepen bij printen
OORZAAK:
Indien het een machine met een all-in-one cartridge (voornamelijk HP) betreft, is de cartridge mogelijk defect.

OPLOSSING:
Cartridge vervangen (ook als deze pas vervangen is).

Productkeuze

Kies de juiste printer voor uw kantoor en medewerkers

Maak uw keuze hier >>

Hulp op afstand?

Tellerstand doorgeven

Uw naam

Uw e-mail

Tellerstand zwart-wit

Tellerstand kleur

Opmerkingen


Sitemap

copyright ASI document management - disclaimer - webdesign: Prode